Blog
ozdobnik

AKTUALNOŚCI
13.03.2020

UWAGA: KOMUNIKAT


Drodzy Uczniowie i Klienci Royal-Star,

W związku z rozwojem epidemii koronawirusa COVID-19, w trosce o zdrowie Wasze oraz naszego personelu, informujemy, że firma Royal-Star  podjęła działania profilaktyczne i zapobiegawcze, mające na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa. 

Nasz Ośrodek Szkolenia Lotniczego  ATO  jest na bieżąco dostosowywany do aktualnej sytuacji, zarówno pod względem organizacji pracy naszego personelu, przebiegu szkoleń, jak i działań związanych z dezynfekcją  sprzętu lotniczego, wnętrza samolotów, wnętrza symulatorów oraz pomieszczeń przynależących do ośrodka szkoleniowego Royal-Star Aero. Jednocześnie zwracamy się z prośbą do naszych Uczniów i Klientów o dostosowywanie się do aktualnych zaleceń i rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego.

Mając na uwadze bezpieczeństwo Wasze oraz naszych pracowników zwracamy się ze szczególną prośbą o:  

  • Ograniczenie  bezpośrednich wizyt w naszym biurze obsługi klienta - zachęcamy do załatwiania spraw drogą mailową na adres: ato@royal-star.pl lub telefoniczną: 17 788 63 60.  
  • Osoby, które powróciły zza zagranicy do Polski, prosimy aby wstrzymały się w najbliższym czasie z rezerwowaniem szkoleń i lotów. Niezbędnych informacji będzie udzielać nasze biuro obsługi klienta ATO.
  • Osoby, które czują się źle, są chore lub przeziębione, prosimy o przełożenie szkoleń na inny czas. Wykorzystajcie ten okres na zadbanie o własne zdrowie i bezpieczeństwo. 

Jesteśmy do Waszej dyspozycji i liczymy na Wasze zaufanie oraz wyrozumiałość. Mamy nadzieję, że powzięte przez nas środki, przyczynią się do zachowania bezpieczeństwa i zdrowia  oraz utrzymania dobrych relacji w tym trudnym okresie.

Nasze biuro obsługi klienta będzie w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym z naszymi Uczniami oraz Klientami. 

Z poważaniem, 

Właściciel  i kadra zarządzająca  ATO Royal-Star